محمود وحدت : نامها و برندها تا زمانی که با آنها ارتباط برقرار نکردهایم یا در واقع درگیر نشده ایم برای ما یک معنی دارند و بعد از در گیر شدن ذهنی معنی دیگری مثلا نام انسا نها یا کا لا ها در واقع شخصیت جایگاه و...نام تجاری باعث علاقه و حتی خرید یک نام میشود یاد مثالی افتادم که جالب بود تعدادی محقق دو دختر  هم سن وسال را به تعدادی از مردم نشان میدهند واز آنهامی خواهند بگویند  کدام یک زیباتر است در وهله اول هر دو دختر امتیاز مساوی کسب می کنند سپس محققین برای آنها نامهای متفاوت برمی گزینند این بار دختری که مثلا کریستینا بوده از دختری که نام دیگری داشته امتیاز بیشتری کسب می کندو نسبت امتیازات این بار ۸۰به ۲۰ بوده است حالا ملاحظه بفرمائید بک نام زیبا تا چه حد موثر و مهم است شاید علت انتخاب نام وبلاگ هم فقط به یک خاطره برمی گردد